محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 7384

دوربین مینیاتوری AHD 2MP


دوربین مینیاتوری AHD 2MP

رایج ترین نوع دوربین مداربسته پنهان هستند که ویژگی بارز و معروف اصلی آنها اندازه کوچک است. این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعادی کوچک (حدود ۳ در ۳ سانتیمتر) و همچنین لنز ثابت هستند.

دوربین مداربسته پین هول (و یا دوربین مداربسته لنز سوزنی) به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود این امکان را دارد تا از پشت یک حفره ۳ میلیمتری، بصورت مخفی برای ما تصویر ضبط کند. این دوربین مداربسته مانند بقیه دوربین مداربسته ها از قبیل دام و صنعتی، کیفیت بالایی ندارد و بیشتر برای محیط های کوچک و دارای نور مناسب (بصورت مخفی) نصب و راه اندازی می شود.

کاربردهای دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مینیاتوری AHD 2MP معمولا در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به مشاهده و دریافت تصاویر به صورت غیر محسوس وجود داشته باشد. شاید بدنه خود دوربین مداربسته مینیاتوری کوچک نباشد اما لنز نصب شده بر روی این دوربین لنز سوزنی به اندازه ای کوچک است که عموما می توان از طریق ایجاد سوراخی کوچک بر روی دیوار مورد نظر تصاویر را به وسیله این نوع دوربین گرفت و دوربین را پشت سطحی غیر شفاف مخفی کرد. دوربین مینیاتوری معمولا با کیفیت های متوسط مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دید در شب دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مینیاتوری با توجه به نوع طراحی به جهت کاربرد مخفی که دارند نمی توانند قابلیت دیدی در شب IR داشته باشند. دلیل اصلی این امر این است که به جهت نیاز به استفاده از دید در شب برای دوربین مداربسته های مخفی، مخفی کردن آن را به هنگام نصب به مراتب مشکل تر خواهد کرد. دوربین پین هول معمولا دید مناسبی را در نور کم نخواهد داشت و برای گرفتن و دریافت تصویری مناسب باید نور محیطی مناسبی ایجاد کرد.

 

زاویه دید دوربین مداربسته های مینیاتوری

دوربین مینیاتوری فقط دارای لنزهای ثابت هستند. لنزهای نصب شده رایج لنزهای ۲٫۸ میلیمتر (۸۵ درجه) یا ۳٫۶ میلیمتر (۷۰ درجه) است.

  انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 7

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما