محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 7028

خردکن نانیوا مدل روندو مدل 400


خردکن نانیوا مدل روندو مدل 400

غذاساز 9 کاره نانیوا (روندو) یک دستگاه کوچک، ساده و پر قدرت با قیمت مناسب می باشد. استفاده از خردکن ‌ها یا غذاسازها به دلیل راحتی و کاربری ساده آشپزی را راحت می کند.

خردکن‌ های برقی ازجمله لوازم برقی پراستفاده هر آشپزخانه‌ به شمار می‌روند و به اندازه‌ی زیادی در سرعت و راحتی آماده ‌سازی غذا موثرند؛ بلکه می ‌توانند به کیفیت غذا اضافه کنند.

این خردکن تنها از چهار قطعه تشکیل شده است: ظرف پلاستیکی، تیغه، درپوش و قسمت موتور که به‌ راحتی از هم جدا و تمیز می ‌شوند.

تیغه ‌های این ظرف با ترتیب قرارگیری که دارند می‌توانند ظرفیت پرشده ظرف را هم به‌ سرعت و دقت خرد کنند.

تیغه ‌های تیز و محکم این خردکن، تقریبا همه‌ چیز را خرد می‌ کند.

این محصول یک تیغه‌ی دوپره‌ ای خردکن از جنس فولاد ساخته شده که استحکام بالایی داراست.

ضمنا تیغه‌ای با ساختاری متفاوت در قسمت انتهایی ظرف قرار دارد تا مواد پایینی ظرف را هم خرد کند.

درپوش که درواقع یک موتور است روی ظرف قرار می‌گیرد؛ اما مزیت این دستگاه دکمه شروع فعالیت در بالا است که به‌صورت فشاری عمل می‌کند.

موتور خردکن با قدرت 300 وات کار می‌کند و در پایه‌ی خردکن واقع شده است. نانیوا برندی معتبر در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی است.

 

نحوه تمیز کردن خردکن

به دلیل اینکه موتور این دستگاه روی ظرف قرار می‌گیرد برای نظافت دستگاه نباید قسمت موتور را در معرض آب قرار دهید و تنها با یک پارچه‌ی نمدار آن را تمیز کنید.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی نانیوا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، خردکن نانیوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما