محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 7453

شارژر وایرلس کلومن مدل K-W185


شارژر وایرلس کلومن مدل K-W185

برند کلومن Koluman از شرکت های تولیدی در زمینه لوازم جانبی موبایل، و کامپیوتر میباشد که در تولید کابل، شارژر، سه راهی برق، بلوتوث، هدفون، آداپتور و هولدر فعالیت دارد.

کالاهای تولید شده برند کلومن با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا به بازار عرضه میشود که تمامی محصولات کلومن دارای گارانتی تعویض میباشند.

شارژر وایرلس کلومن مدل K-W185 از دسته محصولاتی میباشد که شما را از هر گونه کابل بی نیاز میکند و بدون نیاز به هر کابلی قادر خواهید بود که دستگاه های هوشمند خود را شارژ نمایید.

در این محصول توانایی انتقال برق از طریق هوا با ایجاد یک میدان مغناطیسی بین دو مدار ، یک فرستنده و یک گیرنده انجام میشود.

امروزه نزدیک به دوازده فناوری شارژ بی سیم در حال استفاده است که همگی با هدف قطع کابل ها برای شارژ تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها گرفته تا لوازم آشپزخانه و اتومبیل ها مورد استفاده قرار میگیرند.

شارژ بی سیم همچنین در صنعت بهداشت ، اتومبیل و صنایع تولیدی بسیار تأثیرگذار است زیرا نوید افزایش تحرک و پیشرفتی را می دهد که می تواند به اینترنت وسایل (اینترنت اشیا) اجازه دهد تا فاصله زیادی از شارژر داشته باشند و بتوانند شارژ شوند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

شارژر کلومن مدل K-W185 را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم صنعتی و خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، محصولات koluman را با ضمانت نامه معتبر رکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی و صنعتی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 7

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما