محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 7101

یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12 سیلور


یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12

ساید بای ساید مدل FSR12 با حجم 34 فوت از سامسونگ است که در مقایسه با سایر یخچال‌ها، فضای بزرگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مدل با موتور کم مصرف تولید شده که با توجه به وجود لامپ LED داخل دستگاه مصرف انرژی را به حداقل رساند. رده مصرف این محصول A+می باشد.

در بخش داخلی یخچال این محصول چهار طبقه وجود دارد که روی درب آن نیز پنج طبقه طراحی شده است. تعداد دو عدد کشو هم در این قسمت وجود دارد که می توان میوه ها و سبزی ها را در آن قرار داد.

بر روی درب یخچال یک ابسرد کن اتوماتیک که به شیر آب شهری متصل شده و توانایی تسویه آب شهری با فیلتر تصویه دارد تعبیه شده است .

قسمت فریزر این محصول هم چهار طبقه دارد و روی درب آن نیز سه طبقه تعبیه شده است. آبریز این یخچال روی درِ فریزر قرار گرفته است و پدال یخ و آب به‌ صورت مجزا از یکدیگر طراحی شده‌اند؛ همچنین با استفاده از دکمه‌های روی آبریز می‌توانید یخ را به دو صورت مکعبی یا خردشده دریافت کنید.

یخ‌ساز FSR12 به آب شهری متصل شده است و به صورت اتوماتیک یخ تولید می‌کند. یخ‌ساز را می‌توانید در قسمت بالایی فریزر مشاهده کنید. ظرف یخ‌ساز از شیشه‌ی شفاف ساخته شده است، درنتیجه میزان یخی که در آن وجود دارد به‌راحتی قابل‌دیدن است. همچنین قرارگرفتن یخ‌ساز در بخش بالایی یخچال باعث می‌شود فضای کمتری از آن اشغال شود. درمجموع امکانات آبریز و یخ‌ساز FSR12 کارآمد است.

این محصول از قابلیت جریان برودتی یکنواخت در طبقات بهره می برد که با وجود آن جریان هوا از طریق دریچه های متعدد تعبیه شده در یخچال به صورت یکنواخت جریان پیدا می کند و به سرعت دمای یخچال را کم می کند.

زمانی که نیاز دارید یک ماده غذایی را به سرعت منجمد کنید نیز می توانید از سیستم انجماد سریع Express Cooling در این یخچال فریزر استفاده کنید و در مدت کم مواد غذایی منجند خود را تحویل بگیرید همچنین کمپرسور اینورتر خطی در این محصول باعث می شود که سر و صدای ایجاد شده توسط یخچال کم باشد و مصرف انرژی یخچال فریزر تا حد زیادی کاهش پیدا کند و طول عمر آن افزایش یابد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی سامسونگ را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه، تنها از طریق انتخاب کلیک تهیه کنید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد یک مساله مهم در خرید لوازم خانگی است که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

  انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما