محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 50
  • بازدید کل : 7291

https://entekhabclick.com/sarafie-coinex/ 38


کوینکس

نکات مهمی که برای کار با کوینکس باید بدانید

 

کوینکس یک صرافی ارز رمزنگاری شده است که در دسامبر 2017 راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ میباشد. هدف آن ساخت یک بستر ارز رمزپایه بسیار مطمئن ، کاربر پسند ، کم هزینه و پرسرعت برای تجارت طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه با استفاده از سیستم انطباق تجارت اختصاصی آن است. از چندین زبان پشتیبانی می کند و از بیش از 100 کشور کاربر را می پذیرد. کوینکس هنوز در هیچ قانونی ثبت نشده است.

کوینکس اعلام کرده است که از دارایی های مشتری در هیچ جای دیگری استفاده نخواهد کرد و 100٪ آنها محفوظ است. به همین دلیل ، برداشت سریع انجام می شود و کاربران در مدت چند دقیقه نسبتاً سریع وجه خود را دریافت می کنند.

این بررسی کوینکس جنبه های مختلفی را تجزیه و تحلیل می کند تا یک نمای کلی و جامع از مبادله و خدمات آن به شما ارائه دهد. اگرچه انتخاب کلیک تمام تلاش خود را می کند تا اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهد و آن را به طور مرتب به روز کند ، اما ما اکیداً توصیه می کنیم برای هرگونه به روزرسانی که بعداً رخ می دهد به سایت coinex.com مراجعه کنید.

 

ایجاد حساب کاربری در کوینکس

 

آیا صرافی کوینکس امن است؟

از آنجا که کوینکس نسبتاً جدید است و تاکنون هیچ گونه تلاش برای هک نشده است ، بنابراین می توان آن را بی خطر دانست. حتی اگر صرافی هیچگونه ویژگی امنیتی پیشرفته ای ارائه ندهد (مانند نظارت بر IP) ، گزینه استاندارد 2FA را برای محافظت از وجوه مشتریان فراهم می کند. همچنین ، از فاکتورهای امنیتی مانند استراتژی چند امضایی و HTTPS برای محافظت کامل از منابع مالی مشتریان و محافظت از داده ها استفاده می کند. بطوریکه شما برای ارسال پول نیاز دارید که تاییده از پیامک تلفن همراه و ایمیل را انجام دهید.

امنیت کوینکس

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یک ارائه دهنده خدمات مبادله ارز دیجیتال جهانی است که با استفاده از موتور تطبیق پرسرعت خود می تواند حداکثر 10 هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند. از این رو ، می تواند به سرعت معاملات ارز رمزنگاری شده را پردازش کند تا کاربران بتوانند ظرف چند دقیقه واریز / برداشت وجه کنند. متأسفانه ، خرید رمزنگاری با فیات با کوینکس امکان پذیر نیست.

 

کوینکس چگونه با صرافی های دیگر مقایسه می شود؟

کوینکس در برابر بایننس

 

کیف پول کوینکس

کوینکس یک کیف پول کامل مانند ارز Coinbase با کیف پول رمزنگاری سفارشی خود ندارد. کیف پول کوینکس می تواند برای واریز سکه به طور موقت ، برای اهداف تجاری استفاده شود. به شما امکان دسترسی به کلید خصوصی خود داده نمی شود ، بلکه فقط به آدرس کیف پول عمومی خود دسترسی خواهید داشت. توصیه می شود برای ذخیره ارزهای رمزپایه خود از کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano S یا Trezor استفاده کنید. کیف پول ارائه شده توسط Coinbase نیز گزینه خوبی برای ذخیره بیت کوین و سایر آلت کوین ها برای حجم کم است.

 

حساب کاربری کوینکس

ایجاد یک حساب کاربری در کوینکس بسیار ساده است و در عرض یک یا دو دقیقه قابل انجام است. از آنجا که هیچ محدودیت جغرافیایی تعیین نکرده است ، هر کسی می تواند فقط با ارائه آدرس ایمیل در کوینکس حساب ایجاد کند. درصورتی که کاربران گذرواژه خود را فراموش کنند ، پس از کلیک بر روی پیوند “رمز عبور خود را فراموش کرده اید” که در صفحه ورود به سیستم وجود دارد ، می توانید با وارد کردن کد تأیید دریافت شده در ایمیل خود ، آن را به راحتی تنظیم کنید. پس نگران فراموش کردن رمز عبور خود نباشید. فقط برای بازیابی رمز عبور حتما ایمیل استفاده شده برای ثبت نام و رمز عبور ایمیل خود را بیاد داشته باشید چون برای رمز عبور لینکی به آدرس ایمیل شما ارسال میشود.

 

نحوه ثبت نام در کوینکس

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 4

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما